wywczas wywczas
1477
BLOG

Już jutro dowiemy sie , czy Prezydent Kaczyński przezył !

wywczas wywczas Polityka Obserwuj notkę 41

Jest faktem, że takie informacje były. Mnie to też mówiono. To było może o godz. 10, może po 10 rano. Tworzono mi nadzieję, że może wśród tych trzech osób jest też mój brat. Tego jestem zupełnie pewien.

Tak mówi prezes Pisu  całym sobą popierając Antniego Macierewicza twierdzacego , że posiada dowody przezycia trzech osob. Kiedyś  też   mówil : Nie rozpoznałem brata. Mówiono mi , ze to on ! 

 Cała partia Pis wzywa  więc , aby te pogłoski badać energicznie całym aparatem sledczym państwa polskiego  . Badac koniecznie ! Na razie zaprzeczył temu Turowski , na którego w tych ploteczkach sie powoływano , a wersji Kaczyńskiego zaprzeczyl dzisiaj MSZ . Ale  moze jednak ktos coś  coś ukrywa , jakąś straszną prawdę ? A może przezyła Sw Pamięci żona Prezydenta ?

Czy naprawde nasz Prezydent Lech Kaczyński przeżył ? Juz jutro sie tego dowiemy, ponieważ  jutro nastąpi na moim blogu pierwsza polska publikacja elektroniczna tak szeroko reklamowanego  raportu Zespołu Macierewicza Stan Badań  , choc faktycznie jednak przez Pis ukrywanego przed internautami i całą opinią publiczna czerpiacą wiedze z mediow elektronicznych. Wydano go tylko u kolegi Macierewicza na papierze  za 30 zlotych . 

Trzymam to dzieło w dłoni i zapewniam , ze dowody sa porażające . Tak straszne , tak mocne , że az Macierewicz nie moze nic o nich powiedziec , a  Pis nie zdecydowal sie na upublicznienie tego tak szeroko reklamowanego raportu. Dlaczego Pis ukrywa ten raport ?  Piszę  o tym w tym  wpisie, a na razie opublikowałem pare skanów .

Juz jutro dowiemy sie wszystkiego  tylko tutaj !  !!  Kupilem go  za własne 30 zlotych w Ksiegarni Gazety Polskiej, aby podarowac w darze szczególnie tym wszystkim goniącym za Prawdą  Smoleńską zwolennikom Pisu .I zaden mi nie dziekuje, zadnego ciepłego slowa zachety , nawet wydaje sie jakby mieli o to pretensje. Czy to ładnie ?

 

P.S Niniejszy wpis piszę w celach reklamowych .

 

Oraz : jutro bede tez oczekiwal przeprosin od blogerskich żołnierzy  Macierewicza jak  Gini , czy ekspert Dabrowski , Nureń lub Sceptyczny Wierzyciel , ktorzy zamiast grzecznie mi  dziekowac za publikacje poprzedniego raportu 28 miesiecy po Smoleńsku /w identycznej sytuacji/ , wykonywali zadanie - domagali sie ode mnie faktury zakupu. Dlaczego ? - tylko dlatego , ze Zespół Macierewicza , Gitisa i Sakiewicza z typową dla siebie bezczelnoscią kłamał,  ze ksiązka nie byla sprzedawana i nawet wydana. Klamali , by zakryc ten fakt- dzis juz sie w ogóle nie krepują.

Zobacz galerię zdjęć:

wywczas
O mnie wywczas

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka