wywczas wywczas
800
BLOG

Wstęp- wolne datki

wywczas wywczas Polityka Obserwuj notkę 18

 Ważne ogłoszenie !

 

 Jak podaje Niezalezna, nastąpiła :

Zmiana daty spotkania z posłem Macierewiczem w Chicago

 

 

Dodano: 04.11.2013 [18:34

 Klub Gazety Polskiej Chicago II zaprasza na spotkanie z posłem ANTONIM MACIEREWICZEM, przewodniczącym Zespołu Parlamentarnego ds. wyjaśnienia przyczyn Katastrofy Smoleńskiej.

ŚRODA , 13 listopada , 2013 Godz. 8:00 pm
Sala parafialna przy KOŚCIELE ŚW. TRÓJCY ,
1118 N.Noble St. w Chicago


czasie spotkania będzie możliwość zakupu książek :
„Cień Tajnych Służb” Doroty Kani,
„Partyzant Wolnego Słowa” Tomasza Sakiewicza (w książce rozdział poświęcony Panu Antoniemu Macierewiczowi),
„Bajki dla Marysi i Alicji ”autorstwa Tomasza Sakiewicza
filmu „Anatomia upadku” Anity Gargas (napisy po angielsku)
 
Z kolei mecenas Maria Szonert Binienda preferuje z męzem "wstęp- wolne datki" . Jak pisal bloger Frycek18 na poniższym spotkaniu byl jego szwagier :
Przecież napisałem wyraźnie, że był tam mój szwagier, który mieszka w Toronto od 25 lat i przysłał mi relację w mailu.
Kiedy koszyk dotarł do niego, to był pełny kopiasto ułożonych banknotów i szwagier sam dorzucił 10 $, bo zauważył, że takie były najniższe nominały, ale przeważały większe.
Oczywiście mówię o $ kanadyjskich, ale teraz prawie to samo co USD
Wykład był krótki, rzędu 25-30 min., a później były pytania, ale tylko na kartkach. Ja przez tydzień szwagra przygotowałem, przesyłając mu górę materiałów-  i zadał pytanie, ale nie doczekał się odpowiedzi, zresztą nie tylko on.
W sumie szwagier nieźle na tym wyszedł, bo jakiś kombatant II W Ś uparł się i postawił mu Żywiec za 6 $.
 
  
 
 
image
 
 
 
 
wywczas
O mnie wywczas

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka